sköön dag.


Hejhej.... Idag var jag i stan med Jelena som är på bilden nu med sina nya snygga skor ( tog bilden från hennes blogg ja, haha ). Hon Köpte nya vita converse. Sen träffade jag och jelena på Arrita & hennes kusin vi var lite Ute i stan o & MC vi hade ändå rätt så kul, flippade mkt osv :D
Senare kom Rinjeta & Mihaela hem till mig. senare stack alla vi till arrita och hitta på massor av saker, tex :flippa med många från kosovo.... Senare stack vi till MC igen - nice nice. Och just nu är jag här vid datan , tittar igenom bloggar osv. Men ni får ha det så bra nu.. PussPuss (K)(L)

Kommentarer
Postat av: JELENA

ÄLSKAAAR HEJVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-25 @ 14:35:09
URL: http://sistersjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0